Badhund
Med vattnet rinnande men ingen propp i sattes hon ner i badkaret. Lite otäckt var det och först ville hon upp, men när den nyfådda BOLLEN* slängts ner i badkaret var det plötsligt inga problem alls.
Lite senare prövade jag badkaret med henne igen, den här gången med propp i och rinnande vatten. Nu var det plötsligt jättekul och hon plaskade runt en himla massa. När jag tagit upp och torkat henne ville hon promt hoppa ner i badkaret igen...
*På en av våra promenader idag hittade vi en lagom stor boll, Nemi och jag. Den var himla kul. Så kul att bollekandet bör ransoneras för att inte få en allt för spattig hund... men det går utmärkt att använda boll som belöning istället för godis insåg jag raskt.


0 Comments:
Skicka en kommentar
<< Home