Står aldrig still
Promenaderna är fortfarande traumatiska för det lilla livet, och hon trivs bäst med att springa runt på gården. Hissåkandet går dock galant numera.
Det går åt grisöron på löpande band. Bita bita bita, gnaga gnaga gnaga! Att gnaga är kul, dock biter hon inte på allt. Ännu. Har märkt att ju mer hemmastadd hon blir, desto fler saker prövar hon att bita i. Just nu är det väldigt mycket NEJ och AJAJ och ibland även ett stadigt kläm över nosen för att hon ska släppa.Att leka med matte eller husse är kul för då får man ta ut svängarna lite och bita lite hårdare. Särskilt mattes hårsvans är en fantastisk bit-och-drag-leksak. Tycker Nemi alltså. Att leka med lillmatte är också kul för då får man leka ofta, dock är det lite svårt att komma ihåg i lekens hetta att man får nafsa lite mjukare.
Badkaret har blivit jetteintressant. Lillmatte "klagade" vid kvällsbadet igår för att Nemi hela tiden skulle dit och leka med vattnet. Till slut hade vi en hund som var nästan lika blöt som dottern...


0 Comments:
Skicka en kommentar
<< Home